יום ראשון, 11 באוקטובר 2015

אלבום דיגיטלי לגן

בין אם אתם הורים לילדים בגן המעוניינים להכין אלבום דיגיטלי לגן ובין אם אתם שייכים לצוות הגן וברצונכם להפתיע את ההורים, מומלץ לחקור קצת את הנושא לפני שיוצאים לדרך. היום בעידן הדיגיטלי, אנשים נוהגים פחות להדפיס ולפתח את התמונות ומעדיפים יותר לעשות שימוש בפורמט שניתן לצפייה על המחשב. יחד עם זאת, בניגוד לאלבומים הישנים והפשוטים שבהם לא היה ממש דגש על העיצוב, הדבר החשוב ביותר בפורמט הדיגיטלי הוא העיצוב וסידור התמונות.
איך לבחור תמונות לאלבום

זוויות צילום  - במקרה זה השפע הוא ברכה. צלמו כמה שיותר תמונות. צלמו כל מצב מכמה זוויות אפשריות. צלמו את המצבים גם לאורך וגם לרוחב. חשוב לביים את התמונות כך שכל הילדים מחייכים. כדאי להשקיע זמן, סבלנות ומאמץ בכך.

תמונות קבוצתיות ופרטניות -  חשוב לצלם כל ילד בנפרד ויחד עם זאת לדאוג שלא מדובר בתמונות פספורט יבשות. יש לדאוג לרקע מעניין, בגדים יפים וחיוך גדול על הפנים. כך אלבום דיגיטלי לגן יראה הרבה יותר שמח. כמו כן, כדאי להוסיף תמונות של ילדים מבצעים פעילויות שונות.

עיצוב וסידור האלבום

אפשר להוריד תוכנה מיוחדת ולסדר את האלבום. מצד שני אפשר לשלוח את התמונות לחברה שעוסקת בהפקת אלבומים דיגיטליים לגנים והם יעשו את כל העבודה למענכם לפי רצונכם ובחירת העיצוב שלכם. אם אתם עושים זאת לבד, הקפידו על איזון וסימטריה. אפשר לבחור ציורים ורקעים שישתלבו בצורה נהדרת עם התמונות, אבל חשוב שהצבעים יתאימו לכך.
איכות

חשוב מאוד שהתמונות שתבחרו יהיו איכותיות. חלק מהתוכנות יתריעו בפניכם על תמונות לא ממוקדות או לא מספיק איכותיות. זה לא חשוב אך ורק לאלבום הדיגיטלי, אלא גם למקרה שתרצו להדפיס עומק ממנו. כדאי לעשות זאת. כך יהיה באפשרותכם לחזור אליו ביתר קלות בנוסף לאותו אלבום דיגטילי שזמין באתר של הגן, או שנשלח בתור קובץ להורים. כאשר אתם מזמינים אלבום דיגיטלי לגן, כדאי להתייעץ לגבי העיצוב עם החברה אשר מספקת את השירות על מנת לקבל את התוצאה הטובה והאיכותית ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה