יום חמישי, 9 ביולי 2015

מתנות לגני ילדים

בגנים תמיד יש סיבה למסיבה. ומסיבה בדרך כלל מביאה עמה צורך במתנות. אילו מתנות לגני ילדים כדאי להביא? כיום האופציות לכך רבות ומרובות החל מאופציות קנויות לכאלו שאפשר להכין ובמחיר לכל כיס.

עם הזמן תופעת האירועים והחגיגות בקרב מוסדות החינוך הולכת וגדלה בצורה משמעותית אם בימי הולדת של הקטנים בגן, במסיבות של החגים, אפילו בקבלות שבת מדי שבוע וכן גם במסיבות סיום ומתנות לילדי הגן ואיך אפשר שלא, לגננות המסורות, המלוות את ילדנו בדרכם העצמאית הראשונה.

מתחילים מהברכה מעוצבת בצורת תמונה, פאזל או כל דבר שאפשר לתלות ולהדפיס עלך גביו במקומות המיועדים לכך. כיום ניתן להדפיס כמעט על גביי כל מוצר - כוס מלאה כל טוב עם תמונה של הילדים  היא מתנה נפוצה, וכך גם חולצות מודפוסת, תיקים לצבעי על ידיד הילדים שעשויים באופן של דף צבייה ומגיעים עם צבעים תואמים, כובעים, מחזיקי מפתחות, קלמרים (אם הילדים עומדים לעלות לכיתה א' האופציות אף מתרחבות).

מתנות נותנות תחשוה של חגיגיה אמיתית ומהוות בשנים הבאות מזכרות לילדים מחוויית הגן. התופעה הקשורה בהתפתחות וריבוי המתנות בגני הילדים , שרק הולכת וגדלה, יכולה להעיד על הבנה והערכת המעמד וחשיבות החוויות בגילאים הצעירים. כמה שיותר מקורי, חדש, מושקע ומרגש יותר טוב ומשאיר זיכרון  לזמן רב יותר, בהתאם ליכולת השירדות של המתנה.

בין אם רק לגננת ולמורה או לכל הגן, מתנות תמיד שמחים לקבל.  עידן ההדפסות על גביי המוצרים הגיע גם הוא לשיא טכנולוגי מה שאף מאפשר יותר את חופש היצירתיות במתנות והאופציות רק הולכות ומתפתחות: משחקים ופאזלים בעיצוב אישי, כי איך אפשר שלא לראות את הפרצופים הקטנים מלווים במילים חמות על גבי מוצרים שונים בכל רחבי הבית והגן?

כבר לא צריך למחזר ולחפש רעיונות בנרות, האינטרנט הוא קרקע פורייה למחשבה יצירתית ובכל פינה ניתן לראות שפע של אפשרויות אשר מתאימות במיוחד לכל אירוע- חגים, ימי הולגת, מסיבות סוף שנה, ימי המשפחה וכל מועד משמח שאפשר להעלותו על הדעת.  כל שנותר הוא לחלכות לאירוע הבא, ולהתחיל לבחור את המתנות בהתאם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה