יום חמישי, 9 ביולי 2015

אלבום דיגיטלי לגן

אלבום דיגיטלי לגן, הוא למעשה אלבום תמונות, שבנוי בצורת ספר, שאת התמונות אשר נמצאות בו צילמנו במצלמה דיגיטלית, משם העברנו אותם למחשב, ובאמצעות תוכנות מסוימות שמתעסקות בצילום, הדפסנו אותן וכך יצרנו אלבום תמונות דיגיטלי. לאלבום אנחנו יכולים להוסיף כיתובים, איורים, ודברים נוספים. 

מי שמתקשה בכך יכול לשלוח את התמונות לאתרים מיוחדים שעוסקים בפיתוח תמונות דיגיטליות והדפסת אלבומים. במקרה כזה אגב, הספר יוגש עם כריכה מיוחדת וניתן גם להוסיף טקסטים שונים. 

היתרונות של אלבום דיגיטלי 

1. התמונה יוצאת באיכות הרבה יותר טובה מאחר והיא דיגיטלית, מדובר על צילום גמיש יותר, עם רגישות גבוהה יותר לאור, הרבה יותר אמין ואיכותי. 

2. מדובר בצילום הרבה יותר חסכוני, מאחר וניתן לראות את התמונות מיד ואם לא רוצים בתמונה מסוימת, ניתן למחוק אותה על המקום או לצלם אחרת במקום, בלי לחשוש שהיא תתפוס מקום בדיסק הזיכרון. כפי שאפשר להבין, גם קל יותר לעשות אותו, כל מה שצריך זו מצלמה, תוכנה ומדפסת. כל אחד בבית יכול לעשות אותו.

3. אלבום דיגיטלי הוא הרבה יותר ידידותי למשתמש, ניתן להציג בו מגוון תמונות לפי בחירה, להוסיף טקסטים ואיורים, ניתן להדפיס אותו מספר פעמים בלי בעיה, הוא נשמר יותר טוב והוא הרבה יותר נוח לדפדוף. 

 אלבום דיגיטלי מתנה מושלמת

אחרי שראינו את היתרונות של אלבום דיגיטלי, קל להבין למה מדובר במתנה מושלמת. מתנה שכל הורה ישמח לקבל מהגן של הילדים שלו. אלבום מיוחד עם תמונות שהגגנות והסייעות צילמו בשעות הפעילויות, שעות בהן ההורה לא נמצא עם הילד ואין לו מושג מה הוא מפסיד, איזה כיף לילד. 

עם מתנה שכזו, הוא יוכל לראות איך הילד נהנה, לשמור את האלבום לצד אלבומי תמונות אחרים שלו, ולהסתכל עליו בכל זמן שירצה.  מאחר וזה מאוד קל לעשות אלבום כזה והעלויות אינן יקרות, זו יכולה להיות מתנה מושלמת שכל גננת יכולה לתת להורים בסוף שנה או בכל חג. 

לקריאה נוספת: http://www.gifts4kids.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה